miercuri, 2 aprilie 2008

Insomnia bat-o vina

Când te gândeşti că adolescentă fiind priveam somnul ca o inutilitate, iar acum îl caut şi îmi scapă printre gene...Sunt în a treia săptămână de nesomn (ei, mai prind aşa 2-3 ore pe noapte, dar prea puţin odihnitor) şi declar oficial: e atât de bine să dormi! Fără a avea griji deosebite şi probleme care să-mi solicite excesiv psihicul, subconştientul meu se încăpăţânează şi nu mă lasă să uit de toate şi de tot.
Pentru cine e cunoscător şi trecut prin asta...ce pot face? Help! Vreau să mă adandonez somnului şi să mă satur de el...că el de mine e sătul se pare.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Prea multe griji, prea multe ganduri tulbura inimile noastre, ne bantuie visele, aduc neliniste mintii si trupului!
Impaca-te cu tine insuti, impaca-te cu ceilalti, abandoneza-te macar cateva clipe in visare, uita de necazuri, de neimpliniri, de iubiri neiubite...
Nu te ingrijora de cele trecatoare caci toate sunt nisip risipit in bataia vantului!
Roaga-te Bunului Dumnezeu pentru ca El sa-ti daruiasca "pacea sa, care covarseste toata mintea si inima"!
Iubeste mult si neconditionat pe cei din jurul tau si... lasa-te iubita!
Pentru ca iubirea vindeca toate ranile, da speranta si putere pentru a merge mai departe, te face sa traiesti cu adevarat!
Poate ai uitat cum este sa fii iubita, cum e sa te abandonezi in celalalt, in palmele si visele lui, poate ai uitat cum este sa fii... prin celalalt!
De vei cauta, de vei dori sa te regasesti... in inima mea iti vei afla linistea si bucuria de a trai!
In inima mea te vei regasi si impreuna vom putea pluti pe aripi de vis...
Sa nu te indoiesti de dragostea ce ti-o port, intinde mana si va fi a ta pe veci!
...
Iar daca nu va merge acest tratament, atunci poate iti recomand un psihiatru bun!

Anonim spunea...

Doar pentru tine:
http://www.youtube.com/watch?v=Z3Vu0P0V53k
http://www.youtube.com/watch?v=yarWqC4IDJ0

Anonim spunea...

Iti aud umbra pasilor desculti printre firele tacute de iarba,
Iti recunosc glasul printre fosnetele salciilor adancite in tristete,
Iti simt parfumul parului in adierea vantului primavaratic,
Iti gust mireasma buzelor in fiecare apus de soare,
Iti vad chipul in fiecare picatura de roua, in fiecare bataie a inimii,
Te doresc cu fiecare gand, cu fiecare vis, cu fiecare risipire a vietii mele!
Dar cand sunt cu tine... tacerea ma cuprinde, glasul imi tremura timid, vorbele se opresc...
...te respir si nu mai satur de tine!

Anonim spunea...

Ma pierd in ochii tai tristi,
Ma ascund in zambetul buzelor tale,
Te privesc...
Si nu mai satur de tine!

Anonim spunea...

... chiar daca inima ta apartine altui barbat,
... chiar daca nu voi simti niciodata adierea buzelor tale,
... chiar daca ochii tai nu vor lacrima de fericire pe umarul meu,
... chiar daca adierea parului tau nu-mi va mangaia chipul,
... chiar daca bratele tale nu ma va vor tine strans la pietul tau,
... chiar daca nu-mi vei darui fiecare dans, fiecare murmur al viselor tale,
... chiar daca adierea primului rasarit de soare nu ne va racori trupurile imbatate de dragoste,
... chiar daca nu poti fi a mea...
te voi iubi la nesfarsit,
te voi dori cu fiecare respiratie a sufletului meu,
te voi striga cu fiecare bataie a inimii mele,
te voi cauza sub fiecare piatra, in fiecare picatura de roua,
te voi astepta incremenit ca un munte de granit,
... pana la finele timpului
... intr-o alta viata
... doar pentru noi!
Voi adormi acum,
Voi adormi!

Anonim spunea...

Ma pierd in ochii tai tristi,
Ma ascund in zambetul buzelor tale,
Te privesc...
Si nu ma mai satur de tine!

Bianca spunea...

Iubeşti ideea de iubire şi faci din mine destinatarul unor sentimente pe care nu le merit, nici nu am făcut nimic să le generez. Te rog, lasă stările personale să se decanteze în forul tău interior...pentru a nu monopoliza cu acest subiect spaţiul meu virtual şi a nu "inoportuna".

Anonim spunea...

anonimul e prost rau.