joi, 31 decembrie 2009

Si s-a mai dus un an...

Zbucium, emotii si lacrimi, incercari prea putin reusite de a lua viata asa cum e, non-sens, despartiri tragice si intalniri providentiale...cam atat la bilant.

"S-au intamplat atatea... si bune, si rele...cele mai multe memorabile. Cati oameni au parte de asa ceva?! Daca revezi in gand anul care a trecut si nu-ti dau lacrimile, fie de bucurie, fie de tristete, il poti considera irosit. "

De la anul ce vine am pentru fiecare om din viata mea cel putin cate o dorinta precisa (cu totii meritati sa vi se implineasca visele). Pentru mine vreau doar o minte limpede si o inima plina, iar de aici putinta de a ma bucura de fiecare clipa. Se poate?!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Bianca spunea...

Apreciez ironia...chiar si din partea unui necunoscut/anonim.
Nu sunt originala, nu mi-am propus asa ceva. Oricum, demult am ajuns la concluzia ca altii inaintea mea au dat glas framantarilor mele (probabil pentru ca si ei le-au avut, intr-o forma sau alta).

Ramona spunea...

Prietene anonim, de ce ai scris? Sa iti lasi veninul sau sa iti demonstrezi ca poti fi ironic si sarcastic?Te indoiesti de capacitatile tale? De oameni rautaciosi suntem satui, nu vrem sa-i mai gasesim si pe bloguri. daca nu ai unde sa sa iti demonstrezi superioritatea sau sa iti defulezi frustrarile cauta alt loc, nu veni pe blog si ne intoxica cu rautati gratuite.
O zi frumoasa, cu pace in suflet si ganduri curate.

Raluca spunea...

Mi-a placut mult dorinta aceasta de a avea o minte limpede. E atit de important! Si eu vreau la fel.

Anonim spunea...

si cine nu vrea? de am avea cu totii mintea limpede, poate altfel am trai.